Leonardo DiCaprio Caught Flirting With Margaret Qualley? Celebrities Leonardo DiCaprio Caught Flirting With Margaret Qualley?
Wendy Williams Wants To Replace Kim Kardashian As Larsa Pippen’s BFF News Wendy Williams Wants To Replace Kim Kardashian As Larsa Pippen’s BFF
Paris Hilton Engaged To Boyfriend Carter Reum? News Paris Hilton Engaged To Boyfriend Carter Reum?
How Netflix’s ‘Bridgerton’ Is Different From The Book Series Entertainment How Netflix’s ‘Bridgerton’ Is Different From The Book Series

Prince Harry and Meghan Markle did not renew their vows on August 27, just 100 days after their wedding, despite a made-up report. Gossip Cop can correct the false story. We've learned no ceremony took place.

According to Woman's Day New Zealand, Prince Harry decided to mark the 100-day anniversary of his May 19 wedding at Windsor Castle by holding a second ceremony for just him and his new wife. The supposed service is said to have been held at St. James's Palace in London, where just the spouses and a minister were present.

A questionable source says the royal wanted to renew their vows so soon because he's "proud of how Meghan has managed her first 100 days as part of the royal family" and "loved the idea of redoing the wedding vows in a very private way." The alleged insider adds, "This time, it was just for themselves - they didn't have to share it with anyone."

The magazine further contends that the couple's second wedding "lasted just 20 minutes, ending with the pair exchanging their vows again" and "lighting a candle" in honor of Prince Harry's late mom, Princess Diana. "Harry even presented Meghan with an eternity ring of diamonds and emeralds, knowing green is one of her favorite colors," adds the unreliable outlet.

The seemingly phony source continues, "In many ways, it was even more beautiful than their wedding at Windsor Castle... It was all a total surprise for Meghan and such an incredible thing for Harry to do." Markle has dealt with a lot of family drama both leading up to and following her wedding, but "Harry popping the question again made her feel really loved and reassured that her husband is the kindest, most considerate man on the planet," says the "insider."

Of course, it seems highly unlikely that the royals renewed their vows just three months after their wedding. It seems even more unlikely that Woman's Day New Zealand would be the only outlet in the world to have found out about it. The tabloid claims that only Prince Harry, his wife and a minister were on hand for the private ceremony. So who exactly is the mole that told a tabloid all about it? And if there really was a mysterious "source," why would they give the information to a New Zealand tabloid instead of one of the major British ones? Also, the magazine sloppily can't remember if its article is about the couple "redoing their wedding vows" or Prince Harry "popping the question again."

Regardless, Gossip Cop checked in with a Kensington Palace source, who wasn't able to go on the record, but did laugh off the report. Meanwhile, Woman's Day has a very poor track record when it comes to accurately reporting about Markle and Prince Harry. Back in April, the outlet falsely claimed that Markle might become a "runaway bride." Not only did she very happily walk down the aisle in May, but the magazine is now switching narratives. All of a sudden, Markle went from a "runaway bride" to getting married a second time? It's clear the publication has little insight into they royal couple's marriage.

Our Verdict

Gossip Cop has determined this story is totally false.


Who Is Adam Shulman? All About Anne Hathaway’s Husband